bredbandsbolaget kan ta sig i röven!

Hallå!

Rubriken stämmer riktigt bra! Internetet har krånglat i 2 veckor nu och jag får snespel. Därav dålig uppdatering!

Ajja, veckan har varit i stortsett som veckan innan. Skola,hem,sova typ. Måste bara tillägga att jag älskar gymnasiet, skolan,lärarna,schemat och sist men inte minst MIN klass. Den är så fruktansvärt bra att jag längtar att komma till skolan. Om jag är irriterad innan jag drar till skolan blir jag genast på bättre humör och det är faktiskt så det ska vara! :D

Har varit på hyllinges köpcenter idag och kollat i butiker. Hittade inte alls mycket men jag visar sen vad som fick följa med mig hem! Ska även skriva om vad jag gjorde igår som är bland det roligaste jag någonsin har gjort. Björket ikväll? hm jag vet inte, får se helt enkelt. Mange Makers ska dit och det lockar så in i helvete. Men time will tell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0