Gymnasiestart, check!

Internetet fuckar ur så vi får se hur lång tid det tar innan det stängs av nästa gång..

Har iallafall börjar skolan idag igen, gymnasiet nu dock. Det var väl helt okej för att vara första dagen, saknar min gamla klass 9b riktigt mycket därför gör de allting sådär. Men jag vet att det kommer bli bra när man kommit igång och lärt känna människorna i sin klass som man förtillfället inte kan namnen på, men det kommer väl!

Har inte varit en jäätte bra dag förövrigt, känt mig sur,tjock och ivägen hela dagen men när jag kom hem sov jag i 2 timmar sen blev allting bättre. Träffade mina tjejor ikväll en stund och de var faktiskt rätt kul att höra på hur alla hade haft det!
Nu ska jag stänga av här, lägga fram kläder tills imorgon och sedan sova. Trött chey här! upp kvart över 6 eller något för bussen går halv 8a. Hörs imorgon, PUSS!


denna såg vi när vi skulle in och köpa läsk. Hej MVG i svenska!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0