rix fm festival, helsingborg!

Hej!

Hade nästan glömt bort att jag hade en blogg, haha! Men iallafall, ställde klockan på 11 idag men vaknade upp 12 av panik. Duschade och fixade mig sen stack jag och Matilda till bussen där även Elin&Emilia var. Vi åkte till Helsingborg och gick runder (är ju Helsingborgsfestivalen nu). Vid 7 blev det Rix Fm där bla, Ulrik Munther, Velvet, Love Generation osv spelade och sjöng! Mysig dag med kära vänner men morgondagen kommer bli ännu bättre. Nu ska jag kolla klart på en film sen gå och sova. Puss!






alltså, Ulrik är ögongodis grr ;$ hade kunnat lägga úpp alla bilder på han!




Kommentarer
Postat av: WADUP!

- kul :)!

2011-07-29 @ 03:08:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0